Bon voyage

Sardegna, Home and Friends.

23/09/2016

Léto jsem moc neplánovala, protože kvůli práci nemůžu často jezdit pryč. První týden v září jsme s mámou a ségrou měly v plánu Sardinii, zbytek jsem přenechala náhodě. Na poslední chvílí jsem dostala v práci na měsíc volno, sbalila si kufr a jela domů happy jak dva grepy. Byl to hrozně hezkej pocit být doma po delší době a ne jenom na pár dní.

Hned první týden jsem byla na pár oslavách, dala si sraz s lidmi, které jsem dlouho neviděla a nakupovala… S mámou jsme si zašly do kina na Božskou Florence. Film byl ok, žádnej zázrak, ale i tak pobavil.

_dsc1051

S Jonym jsme si zašli do Opapa v Revoluční na snídani. Dali jsme si výýýbornou omeletu. Doporučuji :).

_dsc1048

_dsc1061

_dsc1057

Další den jsme se s kamarádkou prošly centrem. Procházky Prahou miluju a chybělo mi to. Bylo přííííííííšerný vedro, takže jsme se šly „ochladit“ na šlapadla a pak na oběd do Delmartu. Mňam Mňam.

_dsc1080

_dsc1084

„už můžu jíst nebo pořád fotíš?“

14454634_1080797248708570_1197207778_n

procházky naším sídlištěm se sousedem jsou tradice 🙂

No a 2.9. jsme vyrazily k moři. Počasí nám vyšlo úžasně. Jenom jeden den jsme měly zataženo, a tak jsme si udělaly výlet do katalánského města Alghero. Sice jsme udělaly jenom pár výletů a spíš se váleli na pláži a jedly gelato, ale s jistotou můžu říct, že Sardinie je úžasná. Kdo tam byl, ten potvrdí, kdo ne, ten ať už plánuje dovolenou na příští léto!

_dsc1185

Pláž v San Teodoru. Jeden den byly tak velký vlny, že lidi ztrácely plavky. Aspoň byla sranda…Promiň ségra. Bylo to fakt vtipný.

_dsc1170

Ráno jsme chodily do hotýlku na pláži na dobrý italský cappuccino a cornetto con crema. Vůůůbec mi nevadilo vstávat brzo.

_dsc1147

_dsc1118

_dsc0149

Když jsme zrovna nevýletničily, tak jsme se válely na pláži, četly časopisy, knížky, poslouchaly hudbu a užívaly si těch hrozně hezkých společných chvil.

Od té doby, co studuju v zahraničí jsem se musela naučit vařit. A baví mě to! Tady jsem nám zrovna připravovala rizoto s mořskými plody.

_dsc0205

_dsc1690

_dsc0051

_dsc0068

Já, můj creepy smile a nejdůležitější stvoření na týhle planetě. Děkujeme sympatickému Italovi za foto. Grazie.

_dsc1653

Oběd jsme si daly v  útulné restauraci v centru Alghera. Objednaly sme si samozřejmě všechny tři pizzu. Byla výborná, jak jinak! Zapila jsem jí sardinským pivem, který jsem tam pila asi každý den. Pak jsem ve vodě dělala cviky na břicho abych neměla pivní pupek…

_dsc0019

_dsc0034

Amen.

_dsc1218

Porto Cervo

_dsc1257

_dsc1288

_dsc0216

V Praze nás čekalo hezký počasí a já jsem měla ještě celý týden v Praze před sebou.
Dva dny před odjezdem měla kamarádka rozlučku. Odjela nám do Anglie si udělat bakaláře. Už se za ní chystám!

14285586_594757477362620_1138975647_o

Jsem hrozně ráda, že jsem rozlučku před mým odjezdem zpátky do Zürichu stihla. Viděla jsem lidi, který jsem neviděla hrooooozně dlouho, a který pro mě hodně znamenají. Byl to hrozně hezkej večer. Díky Náco, že si jela pryč (ne nemyslím to vážně). Aspoň jsme se konečně všichni sešly…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14359643_10208769986864713_89441090_o

Já už jsem zpátky v Zürichu. Začal nám tu už semestr a je tu pořádná zima. Mám zaplý topení, piju čaj a koukám na fotky z léta. Bylo úžasný. Chybíte mi všichni. A Praha taky. Doufám, že brzy na viděnou.